M&M:n uutiskirje 1.12.2015: Hesari lanseeraa uuden lehden / Onko Valion melkein pohjaanpalamattomasta ihmemaidosta uudeksi vientihitiksi? / Glorian uusi suunta selvisi
01.12.2015 09:18
Hesari lanseeraa uuden lehden - "Syventää ja taustoittaa viikon journalistia kohokohtia"
HS Viikko ilmestyy perjantaisin ja jaetaan päiväpostin mukana.Sisältö keskittyy valtakunnallisiin ja kansainvälisiin uutisiin sekä kulttuuriin ja tieteeseen.
Rax Buffetin joulukampanjassa voi oman ostoksensa yhteydessä ostaa pizzapalan tuntemattomalle. Kuka tahansa voi noutaa pizzapalan ravintolaan ripustettua korttia vastaan.
Raymondin maratonjuttu hyödyntää verkon mahdollisuudet - "Kaikkea sitä, minkä kirjoitusoppaat kieltävät"
Perjantaina julkaistu Home Run -reportaasi olisi romaanina 200-300-sivuinen. Raymondin päätoimittajan Tero Salosen mukaan lehti haluaa käyttää verkon kaikki mahdollisuudet hyväkseen.
Doop ja Orle toteuttivat jälleen Stockmannin satuikkunat. Interaktiivisia elementtejä on tavaralojen ikkunoissa Helsingin lisäksi myös Tampereella ja Turussa.
Markkinointi on yrityksen strateginen menestystekijä
Jos yritys on panostanut markkinointiin ja kiinnostunut asiakkaastaan, se on luonut edellytykset saavuttaa saavutettavissa oleva potentiaali. Hyvin strategista. Ei lainkaan temppuilua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentista! Palaamme asiaan ja julkaisemme komenttisi.