Training for Media Records Production – Tallennetuotannon koulutuksesta
TRANSLATE
keskiviikko 2. joulukuuta 2015
Ylelle uusi strategia - radio ja tv muuttuvat rajusti / Päivälehden museon digisovellukset kertovat uutiset, joita ei koskaan julkaistu / Hinta on tärkein kriteeri suomalaisille ostoksilla
M&M:n uutiskirje 2.12.2015: Ylelle uusi strategia / Päivälehden museon digisovellukset kertovat uutiset, joita ei koskaan julkaistu / Hinta on tärkein kriteeri suomalaisille ostoksilla
01.12.2015 13:18
Ylelle uusi strategia - radio ja tv muuttuvat rajusti
Yle linjaa uudessa strategiassaan yhtiön toimintaa vuoteen 2020. Yle vie television ja radion yhä vahvemmin verkkoon.
Kuluttajien tavoittaminen voi edelleen osoittautua haastavaksi, ja tällöin sisällönjakelu on kriittinen pullonkaula. Näillä kolmella keinolla varmistat, että brändisi ei rakenna huvipuistoa keskelle metsää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentista! Palaamme asiaan ja julkaisemme komenttisi.