Training for Media Records Production – Tallennetuotannon koulutuksesta
TRANSLATE
tiistai 5. tammikuuta 2016
Some-markkinointi on "teini-iässä" / James Bond -leffan kohtauksia sisältävä mainos näytettiin ennen lastenelokuvaa / Liian monta mainosta videossa katkaisee katsojan pinnan
M&M:n uutiskirje 5.1.2016: Some-markkinointi on "teini-iässä" / James Bond -leffan kohtauksia sisältävä mainos näytettiin ennen lastenelokuvaa / Liian monta mainosta videossa katkaisee katsojan pinnan
05.01.2016 09:47
Some-markkinointi on vielä "teini-iässä"
Monet brändimarkkinoinnin toteuttajista eivät pidä sosiaalista mediaa vakavasti otettavana osana markkinointitoimia. Someen kuitenkin ohjataan yhä enemmän varoja.
James Bond -leffan kohtauksia sisältävä mainos näytettiin ennen lastenelokuvaa - "Inhimillinen virhe"
K12-elokuvan materiaalia sisältänyt Omega-mainos päätyi virheen vuoksi Finnkinon esittämän Maija Mehiläinen -lastenelokuvan alkuun. Mainonnan eettinen neuvosto katsoo mainonnan olleen hyvän tavan vastaista.
Suomalaissovellus kerää fanien rahat suoraan artisteille
Suomalaisyhtiön kehittämän Peekin kautta fanit saavat maksua vastaan erityissisältöä idoleistaan. Mukana olevat artistit ja urheilijat keräävät lisätuloja fanien maksuista.
Koirat, vauvat ja deitit himoitsevat Doritoseja - yleisö teki sipsibrändin Super Bowl -mainoksen viimeistä kertaa
Doritosin viimeisen Crash the Super Bowl -mainoskilpailun finalistit on valittu. Voittaja näytetään Super Bowlissa, ja sen tekijä saa miljoona dollaria.
Suomalaisten leffainto takoi ennätyksiä - kotimainen kiinnosti 2,6 miljoonaa katsojaa
Elokuvien katsojamäärä kasvoi suurimmilleen sitten vuoden 1983. Yleisö valitsi kotimaisen elokuvan useammin kuin koskaan luotettavan tilastoinnin aikana.
Eckerö Line - Eckerö Line Ab Oy (perustettu 1994) on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä säännöllistä laivaliikennettä harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuon...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentista! Palaamme asiaan ja julkaisemme komenttisi.