M&M:n uutiskirje 23.11.2015: Mini pyrkii takaisin "luovan luokan" suosioon / Lidl ja K-kaupat pullotalkoisiin lasten puolesta / Nuoret eivät hylkää televisiota
23.11.2015 09:12
Mini pyrkii takaisin "luovan luokan" suosioon
Mainostoimisto Hungry ja valokuvaajapari simelius simelius toteuttivat Minin kohderyhmälle eli luovien alojen toimijoille illan uudistuneen brändin hengessä.
Kiitospäivä ja Black Friday vauhdittavat verkkokauppaa - kuluttajat haluavat räätälöityjä tarjouksia
Accenturen verkkokyselyyn vastanneista 1 500 yhdysvaltalaisesta 43 prosenttia aikoo shoppailla verkossa kiitospäivänä ja 42 prosenttia mustana perjantaina.
R-kioski tarjoaa jälleen aamukahvit - selvityksen mukaan suomalaiset luottavat vaalean paahtoon
Kansallisen kahvipäivän kehittänyt R-kioski tutkitutti, että suomalaisista suurin osa haluaa edelleen juoda vaaleapaahtoista kahvia. Vain 8 prosenttia kansasta juo päivittäin erikoiskahvia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentista! Palaamme asiaan ja julkaisemme komenttisi.