M&M:n uutiskirje 19.11.2015: Ämpäriaikakauden kuluttaja on älykäs nuukailija / TBWA/Helsinki perusti konsulttiyksikön / LähiTapiola ja Kone ovat Suomen digimenestyjiä
19.11.2015 08:02
Ämpäriaikakauden kuluttaja on älykäs nuukailija
Trendikäs kuluttaja juoksee nyt ämpäreiden perässä ja nauttii sohvaperunaelämästä.
Magenta Advisory tutki suomalaisyritysten digitaalista osaamista. Yksittäisiä osa-alueita arvioitaessa sosiaalisen median kärjessä oli jälleen Sonera ja verkkokaupassa Anttila.
Analytiikkaa kivijalkaan - myymälätila reagoi reaaliajassa asiakkaisiin
OnTrack kerää tietoja asiakkaiden käyttäytymisestä myymälässä. VTT:n kehittämän järjestelmän tavoitteena on parantaa markkinointi-investointien kohdentamista.
Tutkimus: Suomalainen shoppaa verkosta joululahjoja 221 eurolla
Klarnan ja Bringin joulun verkkokauppaa selvittäneen haastattelututkimuksen mukaan 80 prosenttia suomalaisista haluaa mahdollisuuden vaihtaa joululahjat vielä tammikuussa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentista! Palaamme asiaan ja julkaisemme komenttisi.